divendres, 11 de novembre del 2011

27.10.11 Sessió 9

El 28 era dijous, així que ens tocava amb l’Àngels. Primer de tot vam estar comentant la tasca de les fotografies i els plans fotogràfics, i altres aspectes fotogràfics.
Una vegada repassat el tema de la fotografia, ens vam posar a treballar amb el photoshop, jo em vaig posar amb la Marina. Al principi anava una mica perduda, ja que la primera sessió de photoshop no la vaig fer, perquè no vaig poder assistir a la classe. Però poc a poc anàvem agafant el ritme.
La primera imatge amb la que vam treballar va ser amb una imatge on sortia una cara, vam modificar-la a escala de grisos i vam treballar amb el “color indexado”.
Després vam treballar amb una imatge on sortien quatre pebrots de colors diferents sobre un fons negre. Amb aquesta imatge em après a fer seleccions concretes dels pebrots.
Crec que és molt beneficiós per nosaltres aprendre a utilitzar mínimament el photoshop, ens pot ajudar molt en la nostra vida professional però també a la personal. Considero que és una mica difícil, però que poc a poc anirem millorant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada