divendres, 11 de novembre del 2011

03.11.11 Sessió 10

El 3 era dijous, així que ens tocava amb l’Àngels, però aquesta sessió la vam fer amb l’Eduard.
A aquesta sessió em après a fer un moodle per nosaltres mateixos amb la pagina:
http://edu.gnomio.com. Al principi m’ha semblat que era una mica difícil, però poc a poc he anat seguint el passos que deia l’Eduard i he sabut sortir-me!
Quan ja teníem el moodle obert havíem d’incorporar material, vaig introduir una activitat de jClic i el meu bloc. A partir d’ara hem d’anar introduint més material i comentant el material dels companys.

Crec que aquesta sessió ha estat molt interessant i profitosa per nosaltres, ja que el moodle és una eina que s’utilitza molt, i penso que és molt necessària pels mestres, ja que podem penjar material didàctic de les diferents assignatures o àrees que treballem, i podem compartir la informació amb altres mestres. Així que considero molt important conèixer aquestes eines de treball per anar aprenent dia a dia i no quedar-nos endarrerits.

Per finalitzar dir que em va agradar molt la sessió i que la trobo fonamental pel nostre futur professional, espero seguir aprenent a utilitzar més eines digitals que em serveixin per un futur!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada