diumenge, 6 de novembre del 2011

25.10.2011 Sessió 8

El 25 era dimarts així que ens tocava amb l’Eduard. Aquesta sessió estava destinada a investigar a fons sobre el programa Jclic i l’eina de la pissarra digital.
Primer de tot ens va explicar on estava el programa Jclic i com accedir, seguidament ens vams posar per parelles i vam començar a investigar i a intentar crear alguna activitat. Mentrestant totes les parelles anàvem sortint a la pissarra digital per investigar amb ella.

Ha estat una sessió molt entretinguda, m’ha agradat molt ja que el programa Jclic em recorda a la meva infància i també al cicle formatiu d’educació infantil que vaig aprendre a utilitzar-lo una mica, així que anava amb una mica d'avantatge.  També al cicle vam veure com es feia servir la pissarra digital, em resulta un recurs molt favorable i una forma de treballar molt divertida i molt entretinguda, es pot treure molt de profit  amb aquesta eina.
Pel pròxim dia, l’Eduard ens va dir que havíem d’entregar per parelles dues activitats amb el Jclic, nosaltres vam escollir el tema del fons marí, i ens han quedat unes activitats molt maques.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada