diumenge, 27 de novembre del 2011

22.11.11 Sessió 12

El 22 era dimarts així que ens tocava classe amb el Joan Anton. En aquesta classe havíem d’exposar els temes relacionats amb les TIC i les TAC. Per grups ens havíem d’haver preparat un power point per exposar les diferents eines digitals que ens havien tocat a cada grup. Cada grup explicava eines digitals, i moltes d’aquestes eren diferents i noves a les que ja coneixíem per així conèixer un ventall més ample d’eines digitals.
M’ha agradat aquesta sessió ja que gràcies a les exposicions dels meus companys he pogut conèixer noves eines digitals que em serviran pel meu futur professional. Crec que les exposicions estaven molt be presentades i que tothom ho ha explicat d’una forma molt entenedora. A més com posaven exemples d’activitats quedava molt més clar i donava idees per fer activitats amb els infants.
Pel que fa al meu grup i a la nostra exposició estic contenta amb el resultat, crec que ens ha sortir bé i que ha quedat bastant clar tot el que volien explicar. Per finalitzar m’agradaria dir que crec que aquestes sessions ens van molt bé per poder aprendre tots de tots.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada