dimecres, 4 de gener del 2012

22.12.11 Sessió 19

El 22 era dijous, però aquest dijous no ens tocava amb l’Àngels, ens tornava a tocar amb l’Eduard, aquesta sessió ja estava planificada feia temps i estava destinada a resoldre dubtes i acabar  les tasques que havíem de fer a la part de l’Eduard, com una relacionada amb aquest bloc i amb el moodle que vam crear, i per últim també per parlar del projecte final de l’assignatura.

He de dir que aquesta classe va ser una mica boja, ja que tots volíem preguntar a l’Eduard els nostres dubtes, i tots volíem acabar el bloc i el moodle i crec que ens vam atabalar una mica, tant l’Eduard com nosaltres.  Al finalitzar el temps de la classe l’Eduard ens va obrir una altre classe i vam poder estar una mitja hora preguntant dubte que ens quedaven.
He de dir que crec que som una classe amb molta companyonia, ja que quan havia alguna cosa que no sabíem com es feia preguntaves a algú i et responien i t’ajudaven encantats, de la mateixa manera que jo també vaig ajudar en tot lo que sabia, estic molt contenta amb aquest aspecte.

Finalment ja he acabat el bloc i el moodle, i encara que de vegades ha estat una mica difícil, estic molt contenta amb el que he après i amb el resultat.
Us deixo una captura del meu moodle:



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada