dimecres, 4 de gener del 2012

20.12.11 Sessió 18


El 20 era dimarts així que ens tocava amb el Joan – Anton, aquesta sessió estava destinada a la posada en comú i a la presentació de l’experiència viscuda durant l’estada a l’escola per treballar l’activitat de Coneixement i anàlisi d’un Cicle d’Educació Infantil. Nosaltres, com ja vaig a alguna publicació anterior vam anar a l’Escola Montserrat d’Esparraguera.

Primer de tot m’agradaria comentar que la nostra escola no era una de les que tenia més recursos digitals, però tot i així els recursos que tenien els sabien aprofitar.  Si he de parlar de la presentació que vam realitzar davant dels companys, he de dir que estic bastant satisfeta amb el resultat, ja que considero que vam estar bastant clares durant la presentació, vam intentar posar exemples i explicar anècdotes i sobretot vam voler posar bastants fotografies de les activitats que vam poder veure amb la pissarra digital, com també dels diferents espais de l’escola, per així poder fer més participis, de la nostra visita, als companys de classe.

Per finalitzar, m’agradaria dir que em va agradar poder veure i escoltar les diferents experiències dels altres companys a altres escoles, va haver alguna escola que tenia molts recursos digitals, i era interessant escoltar com els utilitzaven amb totes les edats.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada