diumenge, 2 d’octubre del 2011

22.09.2011 Sessió 2





El dia 22 vam fer la segona sessió de l’assignatura, i com era dijous ens tocava amb l’Àngels. La seva part de l’assignatura tracta de la imatge i de com potenciar-la i poder treballar amb ella i així poder aconseguir transmetre un missatge concret amb ella. Aquesta part de l’assignatura m’agrada molt, tinc bones sensacions.

Vam fer una activitat que em va agradar molt, ens teníem que posar en parelles, havíem d’obrir el paint i sobretot deixar volar la imaginació. L’Àngels anava dient noms, com per exemple “densa niebla matinal”, i nosaltres dues havíem de dibuixar al paint el que ens vingués al cap. Va ser molt divertit perquè moltes vegades no sabíem que dibuixar o teníem idees molt diferents de com fer-ho. D'aquesta manera vam treballar el treball en equip i la imaginació. M’ho vaig passar molt be!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada