dimecres, 1 de febrer del 2012

26. 01. 12 Sessió 24

El 26 era dijous així que ens tocava amb l’Àngels, aquesta sessió estava destinada a aprendre a decorar el portafoli i a resoldre tots els dubtes que tinguem.

L’Àngels m’ha solucionat un problema que tenia amb el portafoli, crec que quasi tota la classe el tenia, però després del seu aclariment tot s ens hem quedat molt més tranquils i hem pogut avançar en el nostre portafoli. Jo he pogut acabar de posar i d’enllaçar tot el que em faltava. Després d’això, he començat a decorar el meu portafoli, i la veritat es que m’està quedant molt bé.

Ara falta acabar de decorar el portafoli perquè quedi bonic i de provar si tots els enllaços funcionen correctament, i ja hauré acabat el meu portafoli de l’assignatura d’Alfabetització digital.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada